för igår tog hon i mitten studenten

igår vardet en stor dag för lill morris. hade önskat att jag fått vara med och fira av hennes student men den festen ska jag bjuda henne på när jag kommer hem. en vecka kvar nu till destination umeå resan börjar och två veckors semester! saknar lillsyster otroligt och lika mycket mammsen och pappsen. massor av kärlek och kramar till familjen jansson, men snart så ses vi :) tänker också ge en gratulation till ida som tagit körkortet, stort grattis. tror du är bättre på köra bil än mig, ringrostig erica som inte suttit bakom ratten på några månader haha. jag vill också köra bil!!

Kommentarer
Postat av: linn

ja.. det är jättebra! taggar verkligen peace and love. det är inte länge kvar nu. förstår inte var tiden tog vägen?! jag vet inte hur vi ska göra.. jag har ingen bil vi kan ta.. vet du någon eller ska vi ta buss/tåg? kram

2009-06-11 @ 22:09:12
URL: http://rydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0