jag har köpt min sista mat


den här veckan har jag så gott som ätit upp mina pengar haha. fridays i söndags, massa kvällsgöttes igår och suchi plus fika på det ikväll. men från och med igår har vi gjort en deal här hemma. köp stopp på mat. vi rensade skåparna igår och det finns otroligt mycket mat som lätt räcker de två sista månaderna. havregryn, ris, lasagneplattor, soppor, nyponsoppa ja gud vet vad som är lämnat från tjejerna som flyttat hem.
       så från och med nu ska vi spisa från det vi har. känns bra i börsen eftersom jag lagt en del på mat ute i veckan. men ska lina flytta hem, måste man få lyxa den sista tiden. fast vi ska kanske inviga grillen nere på innergården imorgon så, kött får vi lov att köpa ;)
       idag efter jobbet käkade jag suschi ute med lina och ingebjörg. den var halversbra, lite varm typ men ok. mötte sedan upp cecile, tone och ida på tullins för en sista gemensam fika med morris jäntorna för lina då. det var kos. nu ska jag se greek och äta upp min fruksallad och vanilj yoghurt som väntar i kylen. mumms, jag älskar mat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0