jelly belly

ibland går dagarna faktiskt väldig snabbt fast man arbetar, i like. denna helg gick superduper snabbt. idag har jag inte så mycket att hänga i julgranen och berätta om. hur som havre var det massor av folk på scotten i helgen så blev en sen, sen stängning, feriepengarna har kommit till norrmännen så det var fylla och på torsdag kommer de till mig. wehej :) 

sov idag till kvart över tre. fick en chock av klockslaget då jag vaknade av att linn och anna kom hem efter ha varit ute haha. har börjat packa idag, gjort fyra lunchlådor och tagit mig en promenix. dagens tre bra och enda gärningar haha. annars på söndagar så lyxar man i norge. iaf så gör alla svenskar det. på bunpris varje söndag kommer folk ut med pizza, chips godis och massa onyttigheter så jag passade på jag med. köpte mina nya favoriter jelly belly godis. 

de ser ut som små harrypotter bönor i olika färger och smaker på lösvikt. mumms, lakrits, körsbärscola och kiwi är godast ;) nu ska jag se csi och sedan sova. taggi taggi till imorgon då det bli pizza, öl och AC/DC på isbergs takterass :D super mega flott PEACE

Kommentarer
Postat av: eleonor

hej! jag saknar dig! tänker smsa hela tiden, men glömmer bort tanken, dåligt av mig. snart kommer du hem! då måste vi hänga, ta igen lite tid, och såklart festa ;D



kramar i massor

2009-06-16 @ 00:07:00
URL: http://ell3.blogg.se/
Postat av: eleonor

bra jag är som inte kommer ihåg min nya blogg ;p

2009-06-16 @ 00:08:33
URL: http://eleonorandersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0