känsligt

vilket jävla, jävla slut :( mina kinder är blöta av gråt. hur kan man skriva, producera ett sånt avsnitt? greys anatomy, säsong fem avsnitt 24. det är så orättvit att folk som verkligen älskar varandra, förtjänar varandra aldrig kan få varandra. vad tänkte producenten med att lämna oss tittare åt detta öde. låta oss fundera och väntan på fortsättningen. jag känner mig riktigt emotionell nu, upprörd, ledsen och känslig. det är bara en serie, men jag är så rörd på många sätt. bäst att försöka sova, jag är verkligen ledsen nu, så god natt

Kommentarer
Postat av: hanna

jag blev arg, irriterad men framför allt ledsen.

jävla skit

2009-06-05 @ 12:49:34
URL: http://hannawallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0