kärlek åt alla

gårdagens drinkkväll/avskedsfest för caci och hana var toppenbra! massor av smarrig dricka men kanske för många godingar tror jag. mojito, sanfransisco, tuttifrutti, bananabreez, vanilla-milkshake, watermello och idas enkla uppfriskande rasberryshot gjorde susen i oss alla ;) 
       massor av skratt och flams, dans, underbara vänner i massor, bonus med att anton och hannis kikade förbi och en första utgång i umeå på nästan ett år relaterade i en lyckad kväll :) jag är fortafarande dålig på att leva efter vissa tio budord, bättring under helgen. ångra hellre det du gjort än det du inte gjorde. man är alltid efterklok. men isberg ingen dagen efter ångest exicterad ;D just nu lyssnar jag in mig på moneybrother och packar det sista. avslutar med att säga peace & löööve ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah så länge inte ångesten infunnit sig så är allt ok ;) vill höra! ha så kul i borlänge och ta med lite festivalstämning till oslo sen! :)KRAM

2009-06-24 @ 13:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0