non shopping

det är inte så ofta att jag slutar tidigt. just denna dag,  då jag gör det och beger mig ut på stan för att shoppa så hittar jag nästan ingenting alls. är det oväntat!? allt ser lika dant ut överallt i äckligt skrikande färger och pasteller eller fula blommönster. jag är besviken. vad är det för mode nu ens? bara fult skärna toppar och linnen i dålig kvalla.
        fick inte med mig något på önskelistan hem idag, men ändå något. köpte en jättesöt svart rosa rosig blus på indiska :) dock något jag ej behövde. det jag letade efter var bland annat en snygg festival t-shirt. men den snyggaste av alla jag hittade kom på priset 499;- frågan är ju? ska man vara snygg så ska man. på h&m under mitt namn, ligger också ett par ljusgröna short som ett kanske övervägande köp imorgon. inte för att jag har nån koll på modet eller haft det på några månader så tror jag norrmännen ligger lite efter. bäst att kolla in nån modeblogg nu och se om det är sant. tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0