umeå date

här kommer uppdatering sedan sist. i lördags tog jag bilen till lindis i röbäck. älskar att köra bil weho!! köpte med mig glass som vi mummsade på medan vi uppdaterade oss om sista tiden. skulle behövas flera också haha men det kommer :) mkt trevlig kväll. igår tog jag mig en tur till stugan. fick försenad tjugoårspresent av faster som kom på besök från sthlm. solade och njöt för övrig resten av dagen med mina päron.
        på kvällen tog jag mig till haga och bjöd in tjejerna på mys. bakade äppelkaka med eleonor som vi bjöd hanna, caci och joli på ute på ballan. underbarlingar! idag har jag slaffsat runt i stan med kicki. åt lite glass, lunchade och besökte bolaget med ida som mötte upp oss. det var coooolt haha. nu väntar jag på ella som ska komma. vi ska ta oss en tur till obs och inhandla ingridienser till imorgon.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0