vattenmello

det blir spännande att se hur ericas bidrag till drinkkvällen imorgon smakar haha. tidigare började jag min operation på herr vattenmelon. gjorde ett hål på toppen, gröpte ut lite kött och fyllde honom med sprit. nu sitter han i kylskåpet, lagom berusad och väntar på steg två. imorgon ska jag mixa ihop den rosa insidan och tillsätta resten av drink ingridienserna. hoppas han mår toppen, smakar toppen och ger susen i kropp och knopp imorgon haha. tur jag får sju drinkar tillbaka om min karriär som doktor misslyckas höhö. hur som helst är jag grymmt taggad på morgondagen. drinkkväll / avskedsfest för hana och caci samt premiären för tisdagsrex. gogänget blir samlat förutom fröknarna som befinner sig utomlands på två olika ställen. vi skålar för er med :) till er imorgon TAGGA :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0