yesterdays tripp

föresten så glömde jag att nämna hur härligt det var på huk igår. den proppfyllda svettiga bussen dit gjorde ingenting när vi äntligen nådde målet. på vägen dit så passerade vi faktiskt åkrar med kossor. visste inte att det fanns kor i oslo haha. blev lite nostalgisk och väldigt glad av dem. bondjänta på mig ;) väl på den välfyllda beachen åt vi gott, stekte oss och badade i massor. jag är som fisken själv i vattnet, riktigt behagligt. 
      stranden var inte lika stekig som jag trodde innan. det fanns plats för alla, även nudisterna. på nudis-stranden snett mittemot skymtade vi många annars väl skylda kroppsdelar på håll. jag har en riktigt bra zoom på min kamera, tanken slog oss men lät faktiskt bli. yyy klarar mig bra utan att få men för livet haha!
         efter gårdagens hetta kan jag erkänna att dagens blåst svalkade ruskigt skönt i morse på väg till jobbet. min kropp är så varm så man skulle kunna steka ägg på mig. hett? not. men blir nog fint brun imorrn hoppas jag (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0