allt som är kvar är en dröm om vad kärlek kunde va

tre nätter i rad har jag nu suttit uppe och nattugglat. orkar som inte gå och sova när jag vet att jag har sen vakt imorgon. sängen lockar inte riktigt än. för just nu sitter jag med halvt tårade ögon och lyssnar på den underbara låten klubbland med håkan hellström som jag kanske lyssnat på 5 gånger i rad nu. festival och sommar nostalgi, glädje och vemod fyller mina ögon till en tår. jag älskar känslan till den här låten

"Det har blivit svårt att älska, när all kärlek lett till besvikelse. jag trodde man kunde svika kärlek...Men det kan man inte" -jag vet också, det kan man inte

Kommentarer
Postat av: Mirry

Spana in Borås coolaste blogg och tyckt till i Dagens Fråga!



www.arntyochmirry.se

2009-03-11 @ 13:37:17
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0