happy birthday soon over

tusen tack för all uppvaktning från granlandet, att ni kommer ihåg mig hihi och från alla på min egen norgesida :) jag är mer än nöjd! såsom på kalas när man var liten fick jag fiska fiskedam ikväll, när elin amanda och nicklas kom sjungande med en spännande ica påse. fiskade bland annat upp lite köttdeg, glass, ostkrokar och yoghurt m.m mest roliga och faktiskt behövliga presenterna jag någonsin fått haha!  vi drack sedan kaffe och mummsade på nostalgi tårtan som jag och sara fixat. den smakade som barnkalas fick jag höra. tacka vet jag mamma som lärt mig. mycket vaniljkräm! efter gästerna for såg jag och sara två avsnitt av nya bevvan 90210. perfect day (: det enda som återstår nu är att jag längtar till mitt paket från familjen kommer ♥ som is är så snäll och tar med.



you wanna piece of me?


Kommentarer
Postat av: Anonym

du cool? FÖRMODLIGEN! hoppas du hade en helt jävla galet underbar dag!

2009-03-05 @ 06:58:45
URL: http://ellida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0