jag lever faktiskt :D

men inte min dator, den är död. i tisdags fick jag massor av efterlängtade presenter hemifrån. bamsekram till bästa familjen :) packade då upp en ipod och installerade in programmen på datorn. men det verkade blivit lite för mycket. den slocknade och är död sen dess :( riktigt ruttet. ska försöka mer imorgon med förstahjälpen återupplivning.

till helgen som varit så var den grymmeligrymast :D haft super kul i fredags med anna och maria. en chillkväll hemma slutade med en impulsutgång på yatzi. dans i massor till bra musik, efterfest på carlberner med halv svensk norska killar som tog väl hand om oss ;) på lördagsmorgon vaknade tre dageneftertjejer upp och tog tbanan till jobbet iklädd gårdagens haha. for sedan hem efter en lång arbetsdag och mot nästa fest. snabb dusch och mot ingeborg på mitt jobb för i efterskott firande av min födelsedag med goaste morris-jäntorna. fick lite presenter som jag inte förväntat mig, drinkar, gott vin, taxi ner till stan och utgång på det. att vara tjugo i oslo måste vara det bästa som hänt mig. blickar frammåt i massor! big city life LOVE

idag så mötte jag och isan upp anna som jag ska flytta till redan om två veckor. blev en cappucino på hardrock cafe och lite framtidsplaner diskuterades mera. mycket mysig och trevlig dag. nu är det 13 snart 30 på tv och jag ska göra mig fika. på återseende blogg när jag får låna isans dator, om inte min darling vaknar upp. puss på alla i massor som är lika lycklig som jag denna söndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0