kära läsare

har inte riktigt ägnat så mycket tid vid datorn de senaste vekorna för min dator har tagit en rejäl powernap. men igår återuppstod den från datorhimlen. förhoppningsvis för ett tag framöver också ;) sedan sist har det inte hänt något super speciellt. jobbade helgen som varit och i veckan lika så. dag ut och dag in. kvällstd har jag sara och is suttit klistrade framför tven och paradise hotel norge medan daniel genast satt på hörlurarna med hög musik då haha. inget för killar, beroendeframkallande dokusåpavarning på oss tjejer. igår var det våffeldagen så järnet värmdes och supergoda frasvåfflor i massor skapades tillsammans med grädde och sylt :)
       idag for tjejerna til stockholm och daniel åkte hem över helgen igår. så för första gången på ett halvår om inte mer är jag ensam hemma en hel helg. frågan är bara vad jag ska hitta på för något ;) tror det blir utgång med tone från jobbet på lödag men imorgon måste jag skaffa mig en plan! för övrigt så flyttar jag på tisdag tillbaka till bislet och in till anna och hennes tjejkompisar. där jag troligtvis stannar över sommaren. nu ska jag se ungkarlen, ha lite hemma spa och slutligen se veckofinalen av ja paradise hotel såklart ;) puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0