peace & LOVE

jag kanske borde gå och sova men tror jag vänt lite på dygnet efter helgens jobb. har fastnat här med att lyssna på mina tre favorit artister och sett youtube klipp från deras konserter. tänkte därför dela med mig om ericas topp tre:
popup07 - moneybrother
arvikafestivalen08 - the kooks
stosjöyran08 - håkan hellström

alla tre ska till peace and love i sommar. jag smälter som smör i solsken! mellan 24 och 27/6 så vet ni vart ni finner mig. sjungande överlycklig i publiken ♥ hoppas vi ses där


Kommentarer
Postat av: is

stanna med mig i oslo i sommar :) sen far du hem under en period då peace and love är och täfteåfestivalen! Den har flyttats till en månad tidigare än vanligt! jippi :D

2009-03-09 @ 10:19:42
Postat av: joli

åhh lovely!

2009-03-14 @ 12:39:56
URL: http://frokenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0