fest vs fest

jag har kommit på att alla mina vänner bloggar om fest omvartannat medan jag om jobb haha. vilken loser jag är. tur jag jobbar på ett uteställe där det iaf händer saker ;) inte bara konstiga gäster och situationer utan lika mycket personaldrama :b men morgondagen är efterlängtad i mina ögon. då ska jag själv gå all in. CHEEP MONDAY! sedan blir det löningspils med morrisjäntorna på tisdag! är dock lite orolig för karatefylla. var ju trots allt i påskas som jag tog mig ett glas senast. 
    för övrig fick jag årets första bränna i fredags då vi solade ute i endast bikini. röd och varm om bröstet hela helgen, små sticks ännu men i like it. det är ett sommartecken i värmen. under valborgs helgen har jag jobbat på scotten. var lite av årets kväll i torsdags, galet med folk. tur att fredagen och lördagen var de motsatta. nu borde jag sova så jag säger kiss and goodnight  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0