högtryck

mitt riktiga stjärntecken är egentligen fisk, men efter dagen har jag gått över till kräfta haha. kan säkert bli så resten av sommaren här om detta underbara väder fortsätter. idag har det varit här som en av umeås varmaste julidagar. vaknade klockan elva och tog första bästa bussen till isberg. upp på takterassen och glassat i två timmar och plötsligt skiftade vi båda färg. 
         man är alltid efterklok som vanligt och borde smörjt in sig. eller rättare sagt köpt en solskyddsfaktor haha. vi tog oss sedan en timmes promenad endast iklädd bikini och shorts och avslutade dagen med bullens körv på hennes balkong.
         nu har jag duschat fixat till mig och powernapat och är redo för kvällen. ska käka middag ute på fridays med lina och maja. är riktigt sugen på grillat kött. hade suttit bra i magen. tacka vet jag pingst och ledigt imorgon. då blir det en tur till huk med elin, amanda & co. det är typ umeås motsvarighet till bettnäs. ska bli stekigt eller kanske glassssssigt

Kommentarer
Postat av: caci

miss you! låter som ni hare ba fiint!

2009-05-31 @ 20:45:58
URL: http://socaci.blogg.se/
Postat av: joli

du måste komma ihåg att smörja in dig älskling! vill inte att du ska få hudcancer ;)



har du bestämt dig säkert ännu om hemflytt?



haha läste att du vill bleka tänderna, jag med..iaf hörnhuggisarna! ;D

2009-05-31 @ 23:38:36
URL: http://frokenlind.blogg.se/
Postat av: joli

såg att du hade kommenterat inlägget om lady gaga och skarsan, håller med om att det skulle vara ruskigt najs att se henne på yran i sommar! ella sa att hon och några tjejer skulle åka ner i husbil och att dom hade plats över för oss..vore ändå jävligt skojj och skönt med riktigt tak över huvudet (som jag ville), kanske vore nåt? fast jag är typ sugen på pride också! det är samtidigt :S

2009-05-31 @ 23:46:04
URL: http://frokenlind.blogg.se/
Postat av: is

Var en toppen dag men hela jag svider nu :D Men jag tittade på mig själv i spegeln och tänkte, hellre röd än vit ;) Nu har jag landat hemma i röbäcksrummet och det känns bra, men som du smsade, sommaren i oslo kommer bli dunder den med! KRAM

2009-06-01 @ 11:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0