jag gick ALL IN

igår tog jag efterlängtat igen mina tre förlorade helger. därför mår jag som jag mått idag. men fyllesjukan är äntligen över nu. kanske var löningspilsen med morrisjäntorna som återställde mig? haha. som den extremt pigga varelsen på jobbet idag har  lina utnämt mig till både sill och glädjeknopp. föredrar mer det sista nämda, mer positivt i klangen ;)
        gårdagen började med förfest hos anna med tina och maja. tina fyllde tjugo så vi åt tårta, sjöng och taggade till rejält. efter 3 vinare totalt, så begav vi oss ut medan maja for hem. en snabbis in för barhäng på scotten och sedan destianation dancefloor. vi som var ute i tid, för god tid fick gå in gratis för de hade ingen växel i kassan, flax! men efter en drink eller var det två? (halva priset är en farlig fälla) och toalettbesök var plötsligt hela lokalen full. konstant till halv tre så dansade och minglade vi med gamla bekantskaper och nyheter. det gjorde även min mobil som flög hejvilt på dansgolvet. batteriluckan saknas dock idag, grr. sista shotten som anna bjöd på verkade satt susen i alla mina ägor.
       som vanligt hamnade vi slutligen på scotten innan kvällens slut. inte så ovanligt syndrom för oss personal "scotmsanfamiljen". biktade mig i svarta boken och hängde med david som heller inte kunde slita sig från jobbet på fylla. efter en timme efter stängning så eskorterades jag hem, tryggt med taxi och avslutade kvällen ute i regnet, rätt så mysigt ;) kvällen var kalaskul även om jag fick iväg ett antal luddiga, oläsbara och förståliga sms till mina johannor haha. ni får ha överseende med missy.


Kommentarer
Postat av: joli

haha det är kul med lite fyllesms!

kom ihåg att skydda dig i solen, det är farligt att bränna sig! kom också ihåg att skydda dig vid andra tillfällen ;) haha.

2009-05-06 @ 00:28:19
URL: http://frokenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0