jag vill andas in skogsluften och cykla efter täfteåvägen i sommar

som jag just läste i isbergs senaste inlägg, så håller jag med. man går miste om en riktigt kul helg hemma. snyggos jag såg på idas bilder :D och najs reportage på tv4. hoppas det gick bra för er bästa tjejer. jag har bestämmt mig för flytta hem 28juli nu. se bara till att finnas kvar i stan?! jag saknar er otroligt.
 
här i oslo kan det egentligen inte bli bättre det är varmare idag än umeås högsommar. ser fram emot ledigt både söndag och måndag. pax solskyddsafaktor denna gång i parken. hoppas sedan på lite alkohol i kroppen på kvällstimmarna. nu en timmes sömn innan middag och sedan scotten. kanske blir att göra en till skattjakt med anna åt bartenderna haha. till er andra, ta det lugnt i studentkvarteren hemma ikv ;) pusssss

Kommentarer
Postat av: Linda

JIPPIII!!! Super kul att du kommer hem 28 juli! Det ser jag mycket fram emot :D

2009-05-30 @ 17:48:27
URL: http://ljnda.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej vad kul!!!!!!!!!!! gud vad glad jag blir, verkligen innerligt glad!! tack bästa bejb!

2009-05-30 @ 18:55:04
Postat av: Anonym

från joli ;)

2009-05-30 @ 18:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0