lucky me

jag vet inte riktigt vad jag ska skriva idag. min själv blir känslomässigt instabil av att läsa blogginlägg och komentarer. på gott och ont. utlägg kommer någon annan dag. fysiskt kan jag iallafall medge att jag har rejält ont i rumpan idag, typ träningsvärk tror jag. troligtvis efter jag jobbade på scotten igår.
       det var kanske årets kväll för alla fotbollsfans igår eftersom barcelona van mot manchester united i uefacup finalen, stämmning nanting :) men vad vill jag också säga med det? jo att jag fick rydda rumpan av mig på två proppfulla våningar. tur jag fick chilla natten ut med bästa jobbgänget när alla drog hem direkt efter. 
      natten förgylldes när lisa tog mod till sig och visade upp vad vi svenskor går för och slickade grädde från sondres bröstvårtor i coctailbaren. det blev nog lite action i alla tjejer på stället lite här och där efteråt haha ;) norskorna började då köpa drinkar! jag avslutar med att medge att det inte alls är fel att få krama den kroppen höhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0