lägesrapport

just nu är jag är egentligen dötrött men drar mig ändå för att sova. ikväll har jag kommit på att jag skulle vilja bleka mina tänder. tänk att kunna le brett som en kändis medan alla andra runt omkring bländas av mig. ne, nu överdrev jag lite men mina gula gaddar kunde gärna fått bleknat lite. sådär sommar fint smajl hade satt fint :) har också kommit på impuls att jag ska sluta med godis från och med ikväll. iaf för tusende gången försöka. eftersom det är fredag och helg imorrn ska jag försöka göra mig lite fin. har blivit så obrydd senaste tiden så går osminkad på jobbet oftare än sminkad. så därför måste jag nog ta skönhetssömn nu ändå. dröm sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0