Desperet, lakrits & coccinelle

idag är jag överlycklig och nöjd fast jag har lyckats bryta två nyårslöften. men de är nog till för det? jag ska inte sluta shoppa och unna mig gott när jag alltid kommer bli lycklig av det. denna skinnväska har jag spanat in ett antal veckor på jobbet nu och idag var det min tur att vara den nöjda kunden att lämna morris. förrr  3095:- nu 690 kr jag säger bara älska rea och personalrabatt. lycklig över mitt köp firade jag med gröt när jag kom hem haha. efterätten blev en efterlängtad gratis kaffe från 7eleven och en godispåse full av lakrits framför desperet. perfect day! nu ska jag hälsa på min nya sambo som kommit hem från sitt lov. sedan väntar duschen sängen och marian keyes - suchi för nybörjare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0