i got this feeling

just nu sitter jag och lyssnar på vampire weekend efter hittat ännu en bra låt av dem på amandas blogg. eftersom hon tjurar över att jag inte bloggar länge så var det dax nu (:
livet just nu är lite känslomässigt, stressigt och pirrigt på samma gång. om inte allt för länge så flyttar jag hana och joli till åre. massvis av pirr pirr i min mage på gott och ont. eftersom tiden fram tills dess är rätt så tajt med konstant jobbande, upplärning på max, packning, fixa ditt och datt så ha överseende med en boring erica. men 28 styr vi stor fest. seyah
det går förövrigt umgänges nöd på mig. så sticker ner till oslo ikväll och hälar på fram till tisdag, då jag är tillbaka.

kisses

Kommentarer
Postat av: Amanda

visst är de braaa? :D kul med update

2009-11-20 @ 16:16:02
URL: http://amandajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0