jag vill dela något varmt med någon

jag saknar en vän som befinner sig i fjärran land. en vän som ser när tåren är nära och inte allt står rätt till. en vän som alltid är sprallig, impulsiv och skrattar fint. jag saknar linda pontare, kom hem min vän!

just nu känns det som alla har ett liv, eller ingen har ett liv. jag gillar inte hösten. den dödar all värme och lycka. även om det är mörkt, mysigt och pirrigt förväntansfullt kallt på vad som ska hända ute, så suger hösten ur mig energin och hoppet. jag vill dela något varmt med någon. det bättre förr. jag är så rädd för att ge det lilla extra till någon. men varje gång jag är nära så påmins jag om hur rädd jag är för att misslyckas. jag låter det gå. poet jag vet. NOT

i helgen vill jag bli full och dum och glömma bort alla regler och meningen med allt

Kommentarer
Postat av: cac

nästa helg borde vi åka ut till din stuga, basta och bara myysa! ta vara på det fina med hösten :)

2009-10-10 @ 11:42:54
URL: http://socaci.blogg.se/
Postat av: Pontes

Beste jansson, nu fick du mig att grata infor publik, sitter pa internetcafé och kanner att nu ar det dags att komma hem! hoppas de finns plan hem bara!

2009-10-28 @ 15:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0