ja ren bloggtorka

fast jag är rätt mkt ledig på dagarna och slappar, drömmer mig bort i twilight (som snart är slut buu) och ser diverse serier, umgås då och då har jag ändå ingen energi påp min blogg. mega trisst. tror jag ska göra en ny en faktiskt :) en ny start. för ögonblicket sitter jag på madrassen framför brasan i stugan. är för feg att sova själv i min stuga nu när det är mörkt höstkallt och blåsigt ute. här är det gosi-gos varmt ;D imorrn ska farmor bjuda hela familjen på middag ute på stan, det ska bli trevligt. nu drar den edwardälskade delen i mig så ska in i fantasi världen, tjingeling

Kommentarer
Postat av: Linda Danielsson

jaa det tycker jag med :D

2009-09-30 @ 18:34:20
URL: http://ljnda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0