nattuggel

jag ska snart se shnyggo-alexander-skarsan-skarsgård i true blood fast klockan är kvart över två. jag är som pigg eller egentligen inte men har ingen tidig tid att passa imorgon så pass på. kan också skylla på wallander som jag syltat in mig i. vill också bli polis! I helgen var jag uppe i borgafjäll med hanna, joli och hana och hade det super trevligt. en helg som behövdes på alla vis. att mysa ute i naturen och vilda under stjärnorna med härliga tjejer är aldrig fel. åh nej, bordes göras oftare!

fast jag inte ens har ett hel eller halvtids jobb utan små jobbar så lyckas varje vecka redan vid måndag bli planerad. imorrn väntar jobb halv tre, statsdate med hana på onsdag och sedan kladdis hos cacan. torsdagen spenderar jag med saknade eleonor och på fredag blir det avskedsfest för maria på jobbet. på lördag förmiddag vill jag gå på blogg-musikalen dröm och verklighet så häng på om nån är sugen? :) sedan blir det drink-party på lördagsaftonen. på söndag hoppas jag mina föräldrar vill mysa med mig eftersom de inte fick plats i vecka planeringen. nu väntar skarsan. PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0