klockan är ett

..allt har gått rätt och jag är fyllda tjugoett (:
har under två dagars tid funderat på vad min nya blogg ska heta, men fantasilös så behåller jag denna. idag blev jag ett år erfarnare? klokare? äldre? världsvanare? ett år bättre! vaknade varmt upp, åt nybakta scones till frukost och gick sedan ut i det strålande vädret med hana. vi inhandlade tårtingridienser på ica och tjuvåt sedan choklad på chockladfabriken. jag unnade mig en svartvinbärsstrut tillslut, mumms.
väl hemma igen stekte vi och odlade lite fräknar på ballkongen. när solen gick ner bakom berget mittemot så tog jag tag i tårtbakandet. i år blev det en chokladbotten varvad med banan och blåbärskräm toppad med grädde, nonstopp och kiwi som alla tjugo tidigare födelsedagar haha. johanna kom sedan hem med god suchi som vi mummsade i oss innan grannarna och maxemma komförbi på fika. blev en mysig kväll här hemma i gott sällskap :) tack för alla gratulationer hemmifrån. tjugoett känns inte så fel längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0